Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Saturday, November 27, 2010

.Natural Beauty Contest :).



Salam all readers readers sekalian alam yang sentiasa jadik budak cute pandai ! Harini Ad nk masuk contest laa konon-kononnyer.. First time masuk contest ni yang ditag oleh Cik Hanan yang comeyy !



Syarat-syarat penyertaan.

1- Mesti ada blog, takde blog pergi sign up blogger, NOW!
Jgn risau. Saya dah ada . :)

Sudah like sayang. :D

3- Takyah follow pun takpe, tapi nak follow lantak kau ah kan.
Dah follow sayang :D
4- Gambar yang disertakan TIDAK DIBENARKAN EDIT menggunakan picnik, photoshop, photoscape dan apa sahaja yang boleh digunakan untuk edit kerana ini contest NATURAL BEAUTY. Make-up tebal juga dilarang keras ye.
Okayy saya faham ! :)

5- Gambar boleh bersama dengan Bestfriend anda, Boyfriend anda atau Pet anda. Mesti paling cute dan comel -__- Kalau sorang-sorang pun boleh juga :)
Tengok jer laa apa yang saya buat nanti ! :D

6- Tag kepada 5 orang terdekat yang awak yakin akan join :)
Mari lihat siapa yang jadi budak comeyy harinie ..


Jeng jeng jeng !

Yeahh saya taw gambar ni langsung tomeyy lagi menawan pun . Haha,kalah pun x apa lah. X kesah . Sekadar nk mengisi masa lapang masuk contest nieyh !
Nak like, like lah. Klau x nak like sudahh x kesah . Tapi saya suka pemandangan tuh cantik jea. Walaupun org kt dlm tuh x cantik mana :) Okeyh.Done for todayy sapa yg saya tag tuh rajin2 lah amik taw lenguh tgn nk buat ni haa. :D

Itu sahaja sekian terima kasih.
Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3