Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Thursday, November 25, 2010

.Fikir masa depan. =="

rabbit cute Salam all. Haishh~ Nanti nk pi rumah pak sedara. Aku malas betul laa nak pergi. Tapi,nanti kena paksa pulak. Urgh ! Semalam besh gilee. Haha excited jwb tag. alvis rabbit Grr. Aku rindu ar kengkawan aku. Mm,thn depan maybe x sama sekolah. Bencinyer ! Tentu aku rindu mereka nnti. Kalau rindu,macam mana? Haha,kena jawab sendiri laa. And then,asrama, it's so scary ! Kalau dduk asrama x bleh online slalu. Aku nih kan jenis ketagih internet. Kalau sehari x online memang x lengkap lah hidup ni . Aku bleh jadi gilee taw x . --' So,faham2 je laa. Aku pun tataw aku bleh survive x kt asrama tuh. Dibuatnya aku x bleh hidup? Agagaga~ *gigit jari.

Sekejap guna SAYA,kejap guna AKU. Maaf laa klau entri yg guna AKU tuh. Maksudnya dunia tak aman laa tuh. --'




Photobucket

♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3