Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Monday, December 27, 2010

.Hai Kawan Kawan ! .


Ahahahaha !
Tajuk cam bebudak kan ?
Cam lawak ah XD

Salam , ouls !
Sayang korang sangatsangat ^^

Oke , entri kali ni nak bisingbising , tolong jangan tertipu ngan tajuk yang seceria kanakkanak ribena tu ya .
Meh kita bercakap pasal seorang blogger , oh ya , entri ni mungkin jugak menimbulkan ayatayat sensitif negative oke ? so jangan pelik ar . Saya pun actually malas nk ckp kasarkasar bagai ni . tapi , cuma nak luahkan perasaan . kalau tak baik tak payah buat blog kalau tak nak luahkan perasaan ? huhu . sorry smua --'

Ada seorang blogger , dia boleh dikira blogger hebat jugaklah oke ? ramai yang suka dia , followers dia pun ramai . blog dia lawa , dia cantek , dia comel , blog dia ramai orang yang visit tiaptiap hari .

Tapi , entah macammana nak cakap .. dia ni macam sombong sikit . saya try nak baikbaik dengan dia , saya nk berkawan , ikhlas tau ! tapi , dia macam .. buatbuat tak layan saya . saya rasa saya tak salah kan ? bukan saya nak tiru blog dia pun , saya cuma nak berkawan , nak baikbaik dengan dia , dia kan blogger hebat ? bukannya dia seorang saja yang saya nak kawan . saya nak kawan semua bloggers . bila saya komen or blabla , dia buatbuat x tahu pulak . eh saya ikhlas nk komen tau ! saya rasa saya puji dia always . tapi ..

Huh . saya kesal oke dengan blogger macam ni . at least kan , trylah tegur saya ! orang lain awk tegur , tapi saya ?
saya tak kisah awak tak tegur saya kalau awak sibuk macam Kak Irine Nadia atau Kak Hanis Zalikha tuh . tapi awak sedar kewujudan orang lain tapi bukan saya . saya sedar oke blog saya buruk , followers saya sikit , bukan macam followers awak . saya tahu saya tak pandai nak hias blog . tapi . . . .

oke dahdah . ikut awak lah sekarang oke ? awak nak tegur saya ke tak nak ke , saya tak kisah sekarang . ramai lagi bloggers yang lagi BAIK DARI AWAK . tolong sedar diri .



oke dah .
saya happy semula XD
saya bukan nak suruh awak follow saya , singgah blog saya
setiap hari or segala bagai .

tapi saya . . . .

Sorry , banyak ayat tergantung tak bertali .

Anggap sahaja "Awak" tuh halimunan , tak de sapa sapa .

Bloggers yang sudi kawan dengan saya , saya sangatsangatsangat hargai korang , korang comeycomeycomey !! ^^


Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3