Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Saturday, December 18, 2010

.Into The New World :D.

I heart Girls Generation ^^

Salam ouls , budak budak comeeyy ^^

Actually , tajuk tu lagu kegemaran saya . Luve that song laa you know ?

Sebelum memulakan entri , adni mahu promote belog : Kak Hanna :)
Blog dia lawa sangat sangat . Dia pun ada tutorial blog yang berguna pada kita semua blogger blogger di luar sana . Hehe , border pada belog Adni ni pun atas tutorial dia , Terima Kasih yaa Kak Hana :) Dan kalau korang rasa FREE join la contest dia , hehe , saya tak FREE lagi laa skrang :)

Ouh perasan taa ? saya dah tukar lagu . i'm in love wif into the new world song ryte now . ekceli lama dah suka lagu ni , hehe .. *eish , meremanglaa bulu roma tengok bebudak idola kecil 3 ni =="* tapi an skrang baru love btul btul . eh ? dulu love x btul laa kiranya ya ? heiish~
Berbulu mata btul tengok menu bar yang hodoh tak terpikat langsung tu :P Ingatkan nak tukar tadi , tapi biasalah saya x bleh buat menu bar klau x tahu ukuran dia , so , lu pikirlaa sendiri :D
Kalau buat agak2 jer ukuran dye bleh taa ? Aish ~ Pening den mikir .



Yess , rindu sangat kengkawan skola . Tak percaya dah 6 tahun kitorang bersama , and x leh jumpa dorang sebab skrang dorang kt penang , saya kat kl , pindah T_T Tapi takpelah , nak buat camne kan ? Hanya suara dorang di corong Iphone yang jadik pengubat rindu , Ahh , sadis nyaa .

Budak budak skrang , dah ramai yang ade couple an . Termasuk gak saya , eh .. dululah . Sekarang ngah single lagi . Sama cam kakak saya sorang tuh , katanya , masih mencari :P Eh eh tapi camna nak cari ? Pergi ke agensi cari jodoh ka ? aii aii korang pun tolong tolong lah carikan untuk kaka saya tuh :P ek eh , haha , muka tak malu pulak :P

Oke lah , blum dinner lagi nieyh , FB , SSB smua blum teroka lagi . Dinner dulu .. Apa yang penting ? MAKANAN :D

*Eh lama pulak x tengok WONDERPETS ! :P

Entry ikhlas :

Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3