Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Wednesday, December 15, 2010

.Kembali Menulis XD.


Salam budakbudak comeyy !
Eh korang korang , saya kembali pulang. *err mcm tajuk lagu je* Rindu nak buat entri mengarut mengarut cam dulu . Dah berapa hari ya saya x update belog ni ? Ermm,, semua kira . 10 tahun 4 bulan 3 minggu 6 hari . mengarut betul ! Oh maaf maaf smiley masih diserang virus JAKUN so dye x leh datang ke sekolah entri hari ni . Mintak maaf sangat pada korangkorang . *dah pandai guna korangkorang XD* Ikan kerapu campur merapu betoi !

Saya rindurindurinduuuuuuuuu sangat2 kat followers saya .. ! Terima kasih sebab follow saya . Dan ambillah award ! Saya rasa tak ada siapa pun dah ambil award saya . Sedih sangat :( *Sila kesian pada SAYA XP* Oh dan follow blog saya dengan hati tulus+ suci+ seIKHLAS yang mungkin ! Saya x akan paksa awak lagi , kalau awak rasa nak follow ,, follow ya ! Jangan bimbang saya akan follow awak balik :)

Skarang saya IN LOVE wif someone yang punya HOT CHARISMA . Dia ialah CHOI MINHO. Dah lama dah actually in love ngan dia , HAHA ! Madu toksah cakapla, seluruh negara ada ! Cakap je nak madu dari negara mana .. Rusia , Korea smua ADAAA !! *gelakgelak* Tapi kalau reality saya masih seSINGLE -SINGLE yang mampu XD Entahlaa , bukan tak ada orang yang sudi cuma saya jer yang jual MURAH ,, ek eh MAHAL . Eh malulah plak ckp pasal ni XD

Oh yaaa , dh ramai orang tanya sekolah mana nnti ? Jawapan saya : STAY TUNED . AKAN DATANG DI PAWAGAM BERHAMPIRAN ANDA Muahahaha !! Oke la. Dah malam dah . Terima kasih sebab sudi baca ENTRI MERAPU MASAK MERAH saya ni XD



Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3