Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Saturday, April 30, 2011

Miss My home !


Heyya ouls .

Agagaga ~ Tak percaye ! Hari ni dah kena balik hostel ! Sekejap jer masa berlalu . saya tak percaya . AAAAAAAAA~
*histeria kejap* tak percaya yang hari ni dah 1 mei . dan saya , di sini masih bermain-main dan tak sedar-sedar yang exam selaras dua dah hampir sangat ? bulan ni exam ? huaaa~ sekarang saya baru sedar yang selama ni saya bazirkan waktu .. *insaf kejap*

banyak bab bab yang saya dah tertinggal dan kena catch up balik ! kata duk umah nak belajar , akhirnya belajar main facebook adalah kan ? kejam ! waktu itu kejam ! *histeria sekali lagi*

jap jap. waktu itu kejam ke saya yang mainmain ?

chuuu~ *buatmukatakbersalah*

tak sedar ke dah nak exam ni ? boleh kekal ke result dulu ?

ngee~ *kelipkelipmata*

cuba bangun ! tolonglah study ! ni asyik asyik berkepit dengan lappy !

*cubitcubitmuka*

tolonglaa ! AAAAAAAAAAAAAA~

*histeria :P*

daripada saya cakap dengan diri sendiri ni , baek saya study , ada bagusnya jugak kan ? *tibatiba*

AAAAAAAA~ otak makin tak betul , entri jadi tunggang langgang !

ok. baek stop sebelum saya dihantar ke hospital sakit jiwa.



Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3