Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Thursday, December 30, 2010

.Award -- Arifa.


Salam ouls .
Sebelum aku start entri hari ni , aku nak ucapkan
TAHNIAH SKUAD HARIMAU MALAYA
Aku tahu lah aku dah lambat oke . Sorry .
Memang aku bangga la ngan Malaysia .
Bagus2 hero- hero ku .

Oke jom kita start entri .
dah dua hari tertangguh award nih .
bek aku buat sebelum tak sempat .
nanti kena pergi asrama dah .
errm , jangan mention nama asrama lagi XP

Award ni datang daripada Cik Arifa Comeyy .

Cantik !!
Mari kita jawab soalansoalannya pulaa !

Nama anda dalam I/C :
Raihan Adni . bin ? cari sendiri XD

Letak sekeping gambar kegemaran anda :
Percaya tak masa ni aku pakai gincu .
aku x pernah pakai gincu selama ni !

Buat satu perenggan , kenapa anda berblogging :
Sebab saya suka berblogging dan saya suka
baca blog orang laen . XD

Kenapa anda follow Makcik Arifa ni ? :
Eh dia makcik ka ? Blog dia cun lah !
Tuan dia pun comeyy taw !

Pendapat anda tentang blog Makcik Arifa :
Blog dia comeyy !
*ikhlas tau tak baik tipu dosa XP*

Wajib tag 10 orang rakan anda :
Sapa nak ambil boleh ?

Done !

Aku tak tahu apakah ini entri terakhir ?
Haduyaii sedih nyah !


Photobucket

♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3