Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Saturday, January 1, 2011

.2010 , I will miss you !.

Tarikh comey , 1 . 1 . 2011 !


Salam korang ,
Oke sumpah saya akan rindu tahun 2010 ! Photobucket
2010 tahun yang paling best dalam hidup budak yang bernama :
RAIHAN ADNI

Sebab apa ?
Sebab ,

1 : Tahun ni tahun senior , so banyak sangat aktiviti aktiviti best kat sekolah !

2 : Semua classmates jadi makin rapat pada tahun 2010 ! Maybe , sebab samasama
kena berjuang untuk UPSR ?

3 : Dapat 5A UPSR ! Weehee !

4 : Banyak lagi tapi saya dah malas nak recall recall memory . Ahaks .

Dan 2011 mungkin tahun yang paling takbest !
I think lah , coz sekolah baru , asrama , kawan baru , urm , semua baru lah !
So , kena capai semua azam ,

One ; Dapat kawankawan yang cool dan macho !

Two ; Dapat sesuikan diri di asrama , harapharap boleh . .

Three ; Dapat maintain A semua matapelajaran , macam kat sekolah
rendah , ahaks . memang mustahil . ( kan kan kan ? )

Four ; Mama nak lappy ! Tak nak berebut dengan kaka yang gojes itu lagi .
( Dengan abang , kadangkadang :P )

Five ; Semoga semua orang gembira di tahun 2011 ini ,

Oke , done . Rasanya itu sahaja kut . Oh ya ! Terlupa satu :

Six ; Nak blog ni mempunyai ramai followers yang comeyy ! Dan ramai bloggersbloggers
yang baik ! ( agak mustahil , urmm )

Weehee ~ sayangkoranglah . Sebelum terlupa , ini mungkin merupakan entri
terakhir , jangan sedihsedih sayang , saya akan update blog ni . Saya akan
cuba . Macam lagu Faizal Tahir tu . emm,sakit perut Serius blog ni nanti akan bersawang vavis .
Uhuk uhuk sedihnyaa ! huhuhuhuhu

p/s ; saya sayang followers saya . nak follow , silakan . bagitahu link dekat shoutbox .
saya harap sambutan menggalakkan kat blog ni , walaupun saya tak ada .
jangan risau saya akan follow awak balik lahh ! ;) Photobucket




Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3