Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Monday, March 14, 2011

Cerita Hostel .

Hello peeps !

Aku suka duduk hostel , suka sangat . Aku tataw nape tapi aku suka berdikari . Dan aku bangga dengan diri aku tentang tu ( --' ) Cuma satu jer yang membuatkan aku bosan duduk hostel ,

iaitu ..

KAWAN

Aku boleh mengaku kat sini yang aku benci kawan baru aku . Sangat-sangat . I mean , not laa semua . Cuma adelaa sorang dua yang buat aku bengang sebengang -bengang bengangnyaa . Kalau semua , isk , dah lama aku pindah skola taw ! Aku cuma bengang ngan roomate aku . Dye langsung tak tahu nilai bertolak ansur . Asyik dia aja yang nak menang . Grr ~ Aku benci orang macam tuh .

Lepas tuh , talam dua muka . ergh , TALAM TIGA MUKA kut . Depan aku punyalah baik . Belakang ? Tuhan sahaja yang tahu . Mengumpat aku tak habis-habis . Aku tahu lah coz aku pasang spy sana-sini . ( sila gelak untuk itu)

Sanggup dye buat macam tuh terhadap aku an ?

Weyh , kalau kau bace ni , INSAFLAH ! ^^

Done , luv u muchies .


Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3