Lets Talk !

I wrote the STORY myself. It's about a girl who lost her reputation and never missed it and ; someday ,i found my prince . Follow me ! ngee~

Monday, March 14, 2011

Kerepek Hangat !


Jangan main hujan hari ini ! Hujan asid tu !

Hello everyone . heppi

Sihat tak hari ni ? Hmm , Adni tak sihat hari ni , sebab dah lama sangat online plus perut lapar , mata dah jd biru sebab lama sangat menghadap lappy dan perut berbunyi minta diisi ! Haish , itulah yang terjadi bila Adni balik rumah . Online 24/7 . Penyakit apakah itu ? Penyakit Online-tak-abis-abis .

Nak story apa hari ni yep ? Oh ya , nak blogwalking . Lama tak menjenguk blog orang . Haishh , penyakit sawan malas datang lagi . Saya memang pemalas . Tapi saya try jugak cari ubat untuk menyembuhkan penyakit sawan malas tuh . Kat mana ya nak jumpa ubat tuh ? Oh ya saya cakap sorang-sorang .

Followers blog ni dah 128 orang . Sikit ? Banyak lah tu bagi saya . Ya lah , followers blog orang lain memang lagi banyak -jadi tak perlu nak dibangga-banggakan sangat dengan 128 orang tuh - Tapi saya rasa bertuah sangat sebab ia dah mencecah 100 orang ! Tak kisah lah awak nak cakap apa pun :)

Hah , saya dah merepek-raja (king) ni . Hahaha , sudah-sudah lah tu ( bermonolog sendirian )

Done , I said done ryte now !! ( bertukar jadi Incredible HULK ! )

Akhirnya ! Saya merepek juaaa ...

Photobucket
♥Ry Adni's Story♥ ♥From Her Heart♥


Tengs For Reading ! Good girl/boy ! Comment if you want♥ Luv u always dear♥

No comments:

Post a Comment

Thankyousomuchies <3